Monday, October 10, 2016

Forex Strategie Met Ichimoku Aanwyser

Forex Strategie Met Ichimoku aanwyser In vandag forex Vrae, het ons 'n vraag van een van ons mede-handelaars vra my oor sy strategie en hoe om sy vrees in die handel te oorkom wanneer die mark gaan die teenoorgestelde manier. Hier is die vraag: Ek is die opleiding van 'n demo en 'n lewendige rekening probeer om 'n strategie wat pas by my vind. Jou webwerf help my baie. Ek wil graag die Ichimoku wolk analiseer, want ek vind dit baie interessant. Ten slotte Ek glo ná drie-vier kan maande dat ek gelees kyk en bestudeer dat ek naby aan die vind van 'n strategie wat werk vir my die kombinasie van die Ichimoku met Fibonacci en miskien RSI of DMI. Eerstens wil ek u om my te vertel as hierdie aanwysers gebaseer op jou mening is goeie opsies en tweedens, maar die belangrikste ek dink hoe kan ek my stres te oorkom wanneer die mark gaan na die teenoorgestelde rigting en ek kry myself paniekerig te raak nie. In die eerste plek, ek is bly om te weet dat my webwerf 'n groot hulp vir jou is. Soos vir jou vraag op jou strategie wat gebruik maak van Ichimoku, Fibonacci en RSI maak, ek het 'n raad vir jou. Ek is nie in staat om presies of dit werk of nie vertel as ek persoonlik nie die gebruik van hierdie strategie. Maar my persoonlike mening is dat jy moet uitwerk wanneer jy 'n handelsmerk, waar jou stop verlies te plaas nie sal ingaan en waar om wins vir die eerste maal. Sodra jy alles gereed te hê, probeer dit uit op jou demo rekening vir 3 tot 4 maande. As jy 'n wins konsekwent, dan is dit 'n goeie handel strategie. Vir al my strategieë, sal ek hulle probeer uit op 'n demo rekening vir 'n paar maande om te sien of hulle werklik kan my geld te maak voordat ek woon saam met hulle te gaan. Maar uit jou aanwysers alleen, dit lyk soos 'n belowende strategie as jy 'n aanduiding dat jy kan vind goeie ondersteuning en weerstand (Fibonacci), 'n aanduiding dat jy kan sê of die mark is oorgekoop of oorverkoop (RSI) en die ichimiku aanwyser. Soos vir jou tweede vraag oor wat paniek wanneer die mark beweeg teen jou. Dit is gewoonlik die situasie wanneer jy geen vertroue in jou eie strategie te hê. As jy dit vir 'n paar maande het probeer uit en jy weet dat dit meer wen maak as die verlies van ambagte, sal jy nie vrees wanneer die mark beweeg teen jou as jy vertroue dat jy uiteindelik meer wins as verlies sal maak. Daarbenewens, kan jy die onderstaande artikel wat ek geruime tyd terug geskryf het gelees. Ek hoop dat ek jou vraag beantwoord. Dit sal wonderlik wees as jy 'n paar maande later terug na hierdie post kan kom om my te vertel as jou strategie werk of nie.


No comments:

Post a Comment